Servettångest på IKEA

Tanken var igår att jag efter jobbet skulle åka till IKEA. Det blev inställt.
Hade ett par personer på min kanskelista men typ alla har blivit sjuka, utom en som inte ville. Förkylning och magsjuka är tydligen "inne" just nu. Jag har inga problem med att shoppa själv men IKEA kräver ju att nån följer med och har åsikter jag behöver nån som kan hindra mig från att plocka på mig ytterligare förpackningar av servetter. Efter min flytt då mycket slängdes har jag fortfarande typ 10 paket med servetter. Som om jag har 100 barnkalas om året liksom. Men skulle du behöva några servetter i gult/grönt/rosa/vitt/blått så säg till..  
Dessutom handlar de inte bara om servetter.
Jag vet inte vad det är med IKEA men jag ska handla EN grej men kommer ändå ut med 2 kassar och känner mig nöjd med mina inköp av jätttttebra saker som jag inte ens visste att jag behövde innan.
I <3 IKEA


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits