True (inspiration) Blood

Inspiration!
För att jag inte ska bli tokig och börja spela igen så gör jag allt jag kan komma på för att undvika spelande. All internetshopping är tillåten *_* och jag har varit inne på över 45 ! shoppingsidor senaste tiden för att kolla allt från en ny toapappershållare till ringar och brödrost med Mickey Mouse tryck på brödet.
Jag har dock inte köpt något - än.
Det är dock bara en tidsfråga eftersom jag knappt gjort av med några pengar den här månaden och den tänkta resan blev inställd.
Utöver all internetshopping (eller öh tittande) har jag städat och plockat nästan nonstopp. Mitt hem har nog aldrig varit så rent. Jag har till och med gjort rent bakom köksfläkten och bakom ugnen. Uttråkad? JAVISST!
Men jag måste göra något.
Har hunnit med 8 episoder av True Blood också. jag har läst boken och det tog mig ungefär 6 avsnitt innan jag började gilla serien. Stephen Moyer som spelar vampyren Bill ser alltför scary ut för att kunna klassas som sexig och jag märker att jag stör mig på att han liksom står och får ögonen i skugga hela tiden. Fast det kanske är det som är charmen och i avsnitt 12 kanske jag blir så där handlöst förälskad som tydligen många blivit. Bite me!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits