Kissnödig del 340952489237

Gårdagen var ingen höjdare man skulle kunna säga att det var årets sämsta dag hitills.
I allafall, fick ingen vettig tid till vårdcentralen så jag bestämde mig för att jag skulle gå till doktorn idag, onsdag eftersom jag slutade tidigt. Svettades rejält när jag kom till jobbet trots att jag satt på jobbets kallaste plats. Det gjorde så ont i ryggen att jag inte kunde sitta rakt och mina gulliga kollegor noterade att jag såg ut som ett lik. Berättade tillslut vad det var som var felet och de alla tyckte att jag var oansvarig. Min kommentar var att jag kunde gå imorgon (alltså idag) till doktorn) eftersom jag slutar tidigt och då har hela eftermiddagen på mig.
Jag tog mina smärtstillande och tänkte fan inte ge mig, vad kan jag säga, jag är envisare än en envis åsna.
De finns extrafolk GÅ TILL DOKTORN!
Jag vill ju inte erkänna hur jävla kasst jag mår, hur bra är det att säga att man liksom ser stjärnor dansa framför ögonen varje gång man tar ett djupt andetag? Jag blev avlöst och flåsade mig hela vägen till akuten.
Innan jag lämnade iväg mitt urinprov var jag tvungen att kolla. Jag är ingen expert men kunde säga att det såg fel ut.
Efter en stund kom läkaren och frågade om jag hade feber för hon var orolig att jag skulle ha bäckenbensinflammation med tanke på hur jag såg ut. De tog Sänkan och kom även fram till att jag hade liiiite feber, 10 minuter senare stod jag ute i kylan med medicin i handen och en tom plånbok.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits