Nyckelharpa skapar tystnad!

Jag och Hanna har gått igenom ungefär hela sortimentet på IKEAs hemsida för att hitta de mest perfekta grejerna. Hanna gillar att hålla saker och ting enkelt medan min smak nog skulle beskrivas som enkelt, nytt och dyrt. 
Hittade en lampa igår som jag ville ha som kostade £999. Jag menar 999 pund inte ens jag pröjsar så mycket om man bortser från Snowflake <3. Hanna klickade direkt fram en liknande på IKEA som kostade 699 kronor. Jakten på en snygg lampa fortsätter.

Ska försöka samla ihop nog med intresse för att åka till IKEA imorgon. Vill köpa en matta till hallen, helst en trasmatta och en svart hylla att ha över tvn samt en av deras smala speglar. Om jag åker till IKEA Barkarby blir det nog även Plantagen eftersom de har ett ganska stort urval av plastblommor, jag är så seg med att vattna.

Jag måste ha mer tyg i mitt hem, har insett att om jag sitter i vardagsrummet och pratar i telefon så ekar det jag säger i köket. Eller kanske så borde jag hänga upp lite saker på väggarna i vardagsrummet för att fånga upp ljuden med, typ tavlor eller varför inte nyckelharpan.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Nyckelharpa??? Ännu en mormorspryl? :P Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits