menssjuk

När jag var runt 14 år hade jag sånna taskiga menssmärtor att jag inte ens kunde komma ur sängen om det inte var för att spy eller . Jag kunde knappt ta mig ur sängen utan mådde illa, svettningar och smärtan jeeeeses.
Jag vaknade ett i natt av att jag hade alla dessa plus en pulserande huvudvärk. Fixade allt som går att fixa med piller, värme på magen och en bön till nån högre makt att jag snart ska må bättre.
Tog mer medicin några timmar senare dels för att bli av med sideffects från migränmedicinen och även nytt hopp om att skiten skulle släppa. Hjälpte det? nej.
Fyra gav jag upp och sjukade mig.
Har fortfarande inte sovit något och känner mig lika illa som ett par timmar sedan men nu går det i allafall att gå promenader ute för att få frisk luft.
Det är så jävla dåligt! Mensproblem ska man fan inte behöva sjuka sig för 2009.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits