Vad är snyggast? omröstning

Jag kan inte bestämma mig så enkelt är det. Provade en annan lösning i mitt kök idag men kan helt enkelt inte bestämma mig vilket som är snyggast. Efter en diskussion  kommer jag låta mina läsare att få gör det livsviktiga valet i den avgörande inredningsfrågan. Det givna svaret är förstås utan disk men tänk bortom disken.  

-Vad är snyggast att ha på väggen?

Studera bilderna noga och känn efter med hjärtat. Rösta genom att klicka på länken.
 

Mitt kök - välstädatMitt kök med annan dekoration. 


Rösta HÄR ---> Vilken är snyggast?

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Bilden till vänster, den med klockan, är snyggast.

Postat av: tina

bilden till vänster, helt klart

2009-01-21 @ 17:25:16
URL: http://neckis.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits