den dagen en elefant flööög

Återigen är nivån på mitt arbete låg. Det är jättetråkigt idag redan efter sex minuter höll jag på att köra åt helvete. Sånt är pinsamt. Mår lite blä idag eftersom jag sovit så dåligt. Igår efter jobbet sov jag mer eller mindre hela dagen vilket är sjukt dumt vilket naturligtvis följdes av en natt då jag sov väldigt oroligt.
Har börjat fundera över packningen till Amsterdam eftersom jag kommer att vara där i flera veckor om vi inte slår ihjäl varandra först risken finns förstås alltid.
Tack gode gud har Wiebe tvättmaskin så det behövs inte packas alltför mycket men fan man är ju tjej. Min sminkväska som jag vill ha med mig är större än de tröjor jag vill ha med mig osv.
Dessutom har jag ju lovat att fixa i hans lägenhet så jag kommer att behöva packa städsaker, en lampa (ja det är sant), lakan och sådana där saker som man tar bort damm från kläder typ tejp på rulle och sist men inte minst vill jag ha med mig ett svennetangentbord eftersom hans inte har åäö. Jag har nästan bestämt mig för att packa min Wii också. Tullmänniskorna på Arlanda och även i Amsterdam måste ju tro att man är spritt språngande galen. Å andra sidan har väl de redan sett allt som går att se.
Ikväll ska jag och Anders se Harry Potter, det ska bli otroligt kul!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits