facemun

Jaha nu har även jag gått med. WHY OH WHY!?
Skyller på personerna brevid som tyckte att det var en JÄTTEBRA idé. Gick med, sa ja till många vännerförfrågningar hur nu typ 10 pers redan från början vet att man gått med och ignorerade en del andra. Surfade runt i typ tio minuter innan jag tröttnade och började göra konstiga test, det visade sig snabbt att jag var smartare än Paris Hilton, jag var cool och min nästa pojkvän kommer att heta nått på C.

Började läsa nyheterna på aftonbladet, typ Michael Jackssons pappa får inte ärva, Diana Ross ska få vårdnanden. .. .på tal om det förresten, väldigt sorgligt att MJ gått bort. Jag kan fortfarande inte fatta trots att det är en vecka sedan. Har lyssnat nästan varje dag på hans musik och säga vad man vill om honom men han berörde, därav rubrikerna och löpsedlarna.

När jag läst färdigt om det kom jag till den bästa nyheten jag läst på länge. Mest använda ko-namnen. Här är listan direkt snodd från Aftonbladet:

Rosa (14 345)

Stjärna (11 904)

Krona (8 087)

Sara (7 821)

Maja (7 708)

Lilja (7 224)

Majros (7 183)

Linda (6 945)

Blomma (5 788)

Lisa (5 675)

Stina (5 514)

Saga (4 931)

Inom () är antalet döpta kossor. Risken är alltså stor att man dricker Rosa mjölk. *skrattar åt eget uselt skämt*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits