höra men inte röra

Jag har fått nojja igen. Jag tycker ju jättemycket om Wiebe men är rädd att han ska tröttna tills det att jag kommer till honom i slutet på nästa vecka. Det är sånt som är så jävla jobbigt med Skype man kan bara prata. Det är inte ens Se men inte röra. Det är bara ljud. Vi får se jag släpper nog nojjan snart.
Drömde att jag hade mens vilket var jävligt skumt. Hela jag är skum. Jag är så trött. Har sovit uruselt den här veckan och idag, sista dagen på arbetsveckan har jag småont i huvudet och från igår även halsont.
Dessutom har min kosthållnings senaste dagarna varit katastrofal. Jag önskar att jag kunde bättra mig för det handlar både om min egen hälsa men även om att jag vill se och känna mig bra när jag träffar honom.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits