i amsterdamN

Har nu äntligen gjort det jag pratat om att jag ska göra i ungefär ett och ett halvt år. Jag har bokat en resa nu när jag har fyradagars ledighet. Det är ju så att man blir glad bara man tänker på det.
Resan går till Amsterdam. Mamma var ju där förra året ... eller var det tidigare i år? och pratade sig ganska varm om stället även om hon var besviken på blomstermarknaden som skulle öppna veckan efter det att hon var där.
Reskassan är inte alltför stor och vad shoppar man där liksom?
De enda kända märket jag känner till från Holland är Viktor & Rolf (som hade gästspel på HM häromåret) och deras kläder är inte min stil.
En sak som var hur bra som helst var att aftonbladet som säljer reseguider på måndagar hade just Amsterdam idag. Min kollega gick och köpte tidningen.
Det blir min första resa själv utomlands så jag måste erkänna att jag är väldigt nervös men det kommer nog att bli kul och gå bra.
En av killarna som jag spelar wow med som bor i Holland berättade att det har precis så äckligt varmt väder som vi hade förra veckan så det blir inte alltför mycket packning.
Läs mer på
www.iamsterdam.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits