ninja en ledig dag *_*

Vågade inte ta mina nya skor eftersom det var ganska varmt ute. Vill inte riskera att få skavsår i onödan. Jag har lyckats ninja till mig ledighet imorgon och ska försöka tvätta, ta upp resväskan och på allvar fundera över vad jag ska ha med mig. Tack gode Gud har Wieb tvättmasking men jag är ju fan tjej och lider således av "det kan börja regna men ändå vara 30 plus så då KAN det där speciallinnet vara bra"
För att inte tala om att jag lovat att hjälpa till att inreda och städa hans lägenhet. Säga vad man vill om Holland men några vettiga städprodukter har de FAN inte. Inga Wettexdukar. Deras stålull vill jag inte ens börja prata om. Eller jo, när man blöter upp dem blir städskummet ROSA vilket är gulligt.
Inredningsmässigt så ska jag finkamma Stockholm på idéer innan jag åker och självklart köpa upp mig på viktiga saker som Bilar, Wasa frukost och andra svenneprodukter man kan tänkas sakna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits