oklippt shopping utan bilder

Vaknade sjukt sent på söndagen och mådde skräp. Började dock som vanligt med att äta två alvedon. När ska de där förbannade jävla prickarna försvinna?.
Mamma var upptagen med en släkting som var på besök och jag hade helt glömt bort det varpå jag fick ytterligare en dag över. Tog mitt fula Visakort med mig och åkte in till stan.
Bestämde mig för att dagen i ära få håret klippt så att jag åter kan se ut som en människa. Frisörimperiet (på kungsgatan) som jag brukar använda mig av var stängt - ve och fasa. Så jag fick ta mitt saggiga hår och vandra vidare. Var inne på Mique/Marimekko på gamla brogatan. Marimekko har äntligen fått ordning på sin del av affären och jag stod i säkert en minut och höll i en gipsavgjutning av ordet Love. Den skulle passa så bra i mitt vardagsrum, eftersom jag lider av kraftig alzheimer var det även en annan skylt med ett L ord som jag höll i men vilket ord det var kommer jag inte ihåg.
Lyckades ta mig därifrån, ninjade en toalettpaus på Sergel och gick sedan vidare till Lindex för att kolla på underkläder. Det var trevligt att hitta en bh under lördagen och säga vad man vill men jag har mest gått på komfort när det kommer till bh-ar inte snygghet vilket alltså betyder att så fort jag träffar en kille som jag vill ta av mig kläderna med - måste jag köpa något som kan kallas lite sexigt i stället för urtvättat mormors-bh; att ta av mig.
Hamnade på klädavdelningen där jag köpte en tröja med öh .. antingen är det en häst eller så är det en lama. Jag hoppas att det är en lama för jag älskar lama-song på youtube, köpte även en svart kjol.
Hamnade på Åhlle (GUUUUUUUUUUUUD låt mig inte handla något) där jag hamnade på filmavdelningen där jag motvilligt plockade på mig The international (Clive Owen och Naomi Watts) samt Nims trasure island. Tragiskt nog var barnfilmen sjukt mycket bättre och mer inspirerande än The international som enbart visade upp en rynkig Clive O. *Gäsp*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits