prickigt värre i halsen...

Prickjävlarna i halsen har fortfarande inte försvunnit på ena sidan har de blivit fler! En av dem har varierat i storlek! Nån på jobbet i fredags sa att det säkert var halsfluss men det var de ju inte - de hade de konstaterat på vårdcentralen. SÅ VA FAN ÄR DET FÖR JÄVLA FEL DÅ!?
Nu har jag haft ont i halsen i SJU dagar och prickarna upptäcktes i torsdags men kan ha varit där längre. Jag har svårt att svälja, har feber, snorar lite och känner mig svag.
Känner jag mig stressad? Nej.
Har jag sovit dåligt? nja det vill jag inte påstå.
Ätit dåligt? Nej bättre än jag brukar.
Några andra saker som kan påverka? Nej.

Hur kan ett jävla virus hänga kvar i SJU dagar? Bullshit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits