t-whore-ist (turist)

Beckis goes Amsterdam(N)
Jag overlevde flygresan hit. Mycket laskigt. Fast den har staden ar fan sjuk!!!!
Bara idag for att sammanfatta de storsta handelserna har jag blivit forfoljd tva obehagligt langa kvarter av nan full (drogad?) NAKEN !!! engelsman som fragade efter pengar och hjalp, bevitnnat ett brollop mitt pa gatan och blivit avkravd en highfive till en person som kom ut fran en Coffeshop - han var lindrigt patand.
Sen undrar Wiebe lite skrattande varfor jag vill aka hem. Jag ar ju for fan alltfor frigid for sant har!!!!
I ovrigt maste jag saga att vill man shoppa sa kan man fan gora det tills man DOR och bra mycket langre an sa.
Har typ bara gatt i affarer och det ar ganska skoj. Har redan planerat for 4 snygga tallrikar som min blivande man ska fa godkanna och 4 glas. Fragan ar hur mycket pengar jag vagar spendera. Assa det finns en hel del snyggt har som gor att man blir smakat av all upphetsning.
Maten ar fett trakig och Wiebe som ar kock tyckte att personerna som skrivit guiden var milt sagt - lite dumma och hade taskig smak.

Om han ar min blivande man? hmmm aterstar att se men han ligger bra till.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits