avskedsbrev

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!

Asså ursäkta men jag VILLL inte flyga. Buuhhääääää. Sjukt läskigt ju. Borde legat i sängen nu men jag är fan lite småskakig. Jag vet att dö i flygkrash är en minimal dödsorsak men det hindrar inte att jag är skraj.
Så om jag skulle dö så - love you all.
Min prinsessmugg på jobbet kan nån som vill få ärva. Träningskläderna i mitt skåp på jobbet är ÄCKLIGA öppna inte påsen - bara släng.
Tomburkarna eller flaskorna om det är några kvar skänker jag till jobbets insamling.
Alla möbler jag har och även mina dvd:er går till Äl min bästis, för att han är just - min bästis och för att han och Marie helt enkelt behöve snyggare saker.
Mina datorer? :S
Kan äl också få han vet hur man bäst tar hand om dem. Mamma ska få min nya superhårtork.
Mina väskor? hummmmmm min vackra samling.... Christina på jobbet som har bäst kolla i världen på väskor får välja ut sina favoriter, resten kan nån annan få. Min dyraste - min Chanel följer med till Amsterdam så best of best finns inte kvar.

Glöm inte att tåget går baklänges! Och vem du än är som läser detta så ska jag säga att JO jag är lite bättre än alla andra, jag var en ensamvarg, jag heter INTE Gardiner i efternamn, jag var alltid lite småkär i något, min inflyttnnigsfest kommer att ske i samband med min begravning. Den jävel som KLAGAR på nånting kommer att bli bespökad O_o resten av sitt misäriga liv, jag älskade färg, coca cola är den enda vettiga dryck som någonsin funnits, mitt favorittåg är helt klart 2046, dels för att det är det år jag skulle gå i pension, det är ett klockaslag då man förhoppningsvis slutat jobba, det är en asiatisk film och ja.. det låter lite ballt helt enkelt.
Love you all suckers!
/Rebecka Gardiner

Kommentarer:
Postat av: Nån

Men flyg inte då. Nattåget till Amsterdam är jättemysigt.

2009-07-10 @ 13:04:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits