Lindexshopping

Det är dags att sluta shoppa den här månaden. Var på Lindex på min rast och köpte lite tröjor. Kan ju säga att även om jag som tjej har mycket kläder så är min garderob helt klart gjort för höst/vinter/vår. 867 kronor senare (ohmyfinggodmatförenvecka) var jag ändå jävligt nöjd.

Det blev en klänning i lila, en blåblommig top, en gul bolero (som hade färgnamnet blek banan) och en skjorttop.
Jag som är lite skojfrisk ibland började skratta med tjejen i kassan och sa att det var ju skönt att den inte hette brun banan och att den efter ett par tvättar skulle bli brun. Hon kollade på mig som om jag vore den mest sjuka person hon nånsin sett och så började hon skratta. Så roligt var det inte tyckte jag men njöt av att jag var lite fyndig och att det är  skönt att man kan sprida lite glädje :D
Sedan gick jag till min favvopasta restaurang Runt hörnet (namnet är astöntigt men maten gudomlig).
 
Lindexskjorta i mysigt fladdertyg.Lindexklänning med pervers urringning, som om det stoppat mig.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Fan... Jag blev lite kär i klänningen nu (jag som inte har råd att shoppa). Måste få se en bild på dig med den på!!!! Så jädra snygg!!!

/Hanna


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits