städnoja men ingen inflyttningsfest - ännu

Igår putsade jag ett fönster. Jag repeterar så att ni ska förstå, jag pustade ett fönster. JAG ... PUTSADE ... ETT ... FÖNSTER. Ja, jag är 28 år och har aldrig gjort det förrut. Varför skulle jag det när man har en mamma man kan hyra in?
Jag tror dock att jag gjorde ett skitjobb eftersom man kunde se fläckar från det men det sken vackert i solljuset i allafall.
Eftersom jag uppenbarligen har för lite att göra kröp jag även in under sängen och torkade bort allt damm under där.
Kanske håller jag på att bli galen? Jag vet inte men mitt hem ser prima ut.
Dock är det ju så att så fort man öppnar balkongdörrsjäveln så är det som att Stockholms allt damm ska in och lägga sig som en hinna över allt man äger och har. Jag har torkat av min tv nästan varje dag i en vecka och jag är fanimej ingen städälskare. Har försökt att ta bilder på lägenheten men hittar inga bra vinklar så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Ska göra ett nytt försök senare idag eftersom jag (som av ett mirakel från Gud Fader) slutar runt 19 tiden.
Det är ju trots allt bara 9 månader som jag levt i min lägenhet och har inte lyckats ta en enda bild eller haft inflyttningsfest...  För HELVETE!!! Det är ju pinsamt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits