du lider av INGENTING

Ja men det var ju en rolig dag. NOT.
Innan jag gick och lade mig borstade jag tänderna och tänkte mest på ingenting då jag helt plötsligt fick syn på riskornsstoran vita prickar i halsen. Jag har haft ont i halsen sen i måndags och kolla längst bak i halsen är inte direkt något jag gör varje dag. Hade haft feberkänning under dagen och blev så klart lite nervös. Ont i halsen hade jag haft sen i måndags men ändå vita prickar. iiiiiiiiiiiih.
Tog två alvedon och bestämde mig för att ringa till doktorn OM jag skulle vakna tidigt och må ännu sämre. Sämre mådde jag men kunde ändå sova många sköna timmar.
Vid lunchtid tappade jag orken helt och orkade inte sitta upp ordentligt och bestämde mig då för att boka tid hos doktorn.
Första frågan efter att jag sagt att jag hade feber och kände mig kraftlös var inte direkt oväntat: "har du varit utomlands?" men det hade jag ju inte. No piggies!
På vc tog de sänkan och tittade läääänge i halsen och även i öronen. Konstaterades snabbt att några grisar har jag inte umgåtts med och jag lider inte heller av någon sjukdom. Jag var tvungen att fråga även om det är ett bra besked att man inte har svininfluensan eller halsfluss hon förklarade då att det var ett virus och allt jag behöver göra är att vänta ut det. Sov sedan resten av dagen. Idag mår jag fortfarande bajs och prickarna har varken blivit mindre eller färre.
Beckis vill gå hem och sova :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits