väskdrama i källaren

Den här månaden lyssnar de av våra telefoner och säga vad man vill men lite nervöst är det. Det kanske är nu det framkommer hur man egentligen låter. Jag tycker ofta att jag är missnöjd med hur jag låter i telefonen. Nu dessutom med det nya så är man än mer osäker vilket gör att man kanske faller tillbaka till SÄO som vi hade förrut.

Gick ner i källaren för att plocka fram väskan till på fredag och såg att det var en sån där med nummerlås. Jag skulle testa direkt och satte fast blixlåsgrejerna. Skriver i kod 000, fungerar inte. När jag provat 000-999 123-890 098-321 inser jag att jag inte har en jävla ANING om vad koden är. Ringer mamma som i ett slags mirakel har en extra miniväska. Glädjen är enorm!

Imorgon när jag vaknar har jag lite för mig, dels tvättstugan men även välja ut vilka kläder som ska med, köpa knäckebröd, en påse bilar och kaviar (för det är väl värsta svenne eller?). Duscha, boka taxi till Arlanda och skriva en sån där "om jag dör så är inloggningsuppgifterna till WOW följande" Nått slags minitestamente.
Fan man lever ju sitt liv på nätet numera ju.

Kommentarer:
Postat av: Nån

RE har ingen anledning att vara missnöjd med hur hon låter i telefon.

2009-07-09 @ 19:51:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits