grumme(t) dåligt

Blev inget moppinköp. Istället spelade jag dator nästan hela lördagen. Pratade lite med mamma och vi bestämde oss för att kolla på Robinson hemma hos mig. Jag förberedde tacos.
Mamma kom och vi diskuterade tv alternativen. Ingen av oss var egentligen sugen på att se Robinson varpå vi kollade på Babbens tv-show. Mi god svennetv. Enda behållningen var Thomas Di Leva som alltid har något skönt flummigt att säga. När programmet ÄNTLIGEN var slut bytte vi till Robinson. Om de var bra? nja.

När jag ändå är besviken på svennesaker.
Jag ville ha rött diskmedel eftersom de skulle passa hemma hos mig *hosthost* köpte jag Grumme Tvättsåpa med smultrondoft. ... Doften är trevlig men det är så jävla sämst. För att överhuvudtaget få nån slags effekt så måste man överdosera. För att inte tala om att man efter halva disken måste hälla på mer.
Grumme är grymt dåligt.
Yes in my heart 4-ever. Trots fulgrön.

Klär på mig för att åka in och köpa dyrlunch *_* och kanske ett par skor *_*

Kommentarer:
Postat av: Nån

Tvättsåpa är ju inte till för att diska med. Kanske därför det funkar dåligt...

2009-03-26 @ 00:18:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits