hur mkt kostar du?

Jag sa på halvskämt till en kille som jag wow:ar med att om han ville ha mig skulle han få hosta upp cashen och att han antagligen inte har råd med mig....
Jag ska kolla lite säger han och försvinner ett tag och kommer tillbaka med ett kontoutdrag. Jag har X XXX XXX pengar på mitt konto.
Jag: O_O köp en lägenhet goddammit. Lägg dem inte på nån brud.  
Han: Då borde jag ha råd att köpa dig.
Jag: mmmmen jag kostar typ 10 000. 
Han: okej då får du det.

Första tanken: HANDVÄSKA *_* följt av: bara 10 000 snåla jävel - följt av: jag kommer behöver pengarna för att pröjsa min terapi efter denna upplevelse, följt av: shit han måste vara så jävla horny, följt av: fan JAG är så jävla horny, följt av: HANDVÄSKA *_*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits