planer inför helgen: moppinköp

Vi är båda lite för på och jag tror att det börjat ta ut sin rätt. Det är som att vi är på varandra hela tiden och det är iofs mysigt men jag märker att jag liksom inte har nått mer att säga efter ett tag.
Jag är ju iofs inte bättre själv som svarar ganska snabbt på sms och sånt.
Dessutom är jag på väg att få mens och då är jag ju värsta psykfallet. Har ju haft feberkänningar ett par nätter och hoppas att denna natt ska kunna avnjutas utan att jag känner av något sådant.
Har inga planer inför helgen och för första gången på väldigt länge så stör det mig sjukt mycket. Det är ju iofs inte så att det är helt fritt från aktiviteter som jag KAN göra. Typ städa och lite sånt.
Disken börjar samlas lite på hög och efter att ha läst massa intervjuer med städtanterna från Rent Hus, även om de två är liiiiiite överdrivna, så är det ganska klart att jag inte städar ordentligt.
Vissa ytor håller jag rent medan andra som borde få mer omvårdnad inte får nån alls. Därav är nästa projekt att köpa en golvmopp eller om det finns nått mer hi-tech som kan göra jobbet åt mig *slö*
Iofs kanske detta hi-tech heter pojkvän. Vad vet jag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits