shit jag måste spy *barf*

Nån skrev ett inlägg om att tvättsåpa inte ska användas till disk och det är helt korrekt, jag uttryckte mig fel, det är diskmedel jag har.

Mitt kylskåp var mer eller mindre tomt och efter att ha spanat ut genom fönstret såg jag att dagens erbjudande var billig frukt. Jag klädde på mig så långsamt jag kunde och promenderade så långsamt jag bara kunde. För att ge en bra bild över hur "fort" jag gick så gick en tant med rullator om mig. Gode gud jag ser ju fan inte klok ut. Köpte Tropicanas antidoxidant juice, transbärsjuice, två apelsiner, två bananer och en yoghurt. Samma otäcka rullatortant gick före i kön och jag hade ett par mörka tankar. Allt jag skulle behöva göra är ju att hosta på henne för att göra slut på henne. MUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAA...
I äkta pensiostil satte jag mig på en av bänkarna utanför ICA och öppnade juicen och drack. Så gott!
Sniglade mig hemmåt, drack mer juice, klädde av mig och kröp ner i sängen.
Shit jag mår illa var den enda tanken jag hann med innan jag var tvungen att luta mig över kanten och spy.
5 dl röd spya är inte att rekommendera när man har en vit matta på golvet och vita sängkläder. De som gör mig mest irriterad är att jag är så dålig att jag inte klarade av att torka upp allting i första omgången.
Gud jag vill bli frisk!
Drömmen hade varit att jobba imorgon men det är inte att tänka på.
Kexen som heter Benton jagar mig fortfarande.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits