sjuk dag 33459438756

Tänkte att jag skulle ta en kortare utflykt idag för att se om jag faktiskt var så bra som jag kände mig. LOOOOOOL på det. Fick en sån där skön hostattack så återigen har jag spenderat dagen i sängen/soffan.
Allvarligt talat så känns det helt sjukt att jag är så dålig att jag inte ens orkar kollla på tv. Jag kan kolla i så där 10 minuter sen måste jag stänga av eftersom jag dels inte fattar vad det är jag tittar på eller reklam börjar och jag kommer inte ihåg vad jag såg eller så är det alldeles för stressigt.
Dessutom kan jag fortfarande inte ha för tighta kläder på mig då det orsakar hostattacker och det känns som att jag ska kvävas. För att inte tala om att jag vill börja kunna sova på sidan igen.
Satt och glodde lite på dataskärmen men var tvungen att gå ifrån, jag kan liksom inte riktigt greppa vad det är som händer. Det kändes som att det faktiskt var lite bättre i morse första minuterna men ... nej...
...
men för helvete
...
skulle klicka på spara & publicera, började hosta och kräktes i soffan. Yay vilken tur, nu är det bara två mattor kvar i min lägenhet som jag INTE spytt på. I övrigt har jag spytt på allt med tyg.
Amen i badhuset för avtagbar klädsel från ikea *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits