mera helg

Eftersom jag inte direkt skreiv nått om helgen tidigare får jag väl försöka igen helt enkelt. I lördags när vi vaknade blev det streetfood till frukost. Som vanligt kunde jag inte sova när jag har (hade?) en annan person i närheten. Jag glömmer inte i första taget hur jobbigt det var när Dennis bodde hos mig. Jag vaknade svintidigt och hade sjukt svårt att somna, mådde väldigt dåligt nästan hela tiden. Det gick så långt att jag varje morgon gick upp vid 8 tiden för att BAKA och ställa ordning värsta hotellfrukosten med bland annat uppskuren frukt. Jag stekte pannkakor en morgon osv osv.

Jag lider verkligen av alzheimer för jag kommer fan inte ihåg vad vi gjorde men under lördagen var vi inne i stan för att kolla på mobiltelefoner (jag behöver en ny) och även på möbler på Mio. 
I söndags käkade vi pizza och kollade på Nightmare before Christmas för att sedan mysa lite och sen åka in till stan för att kolla på Fredagen den 13e. Eftersom jag numera är värsta kycklingen satt jag och kramade hans hand nästan hela filmen. På måndagen myste vi mera.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits