De va la gôtt!

Göteborg kom, såg, gjorde aktiviteter och åkte hem.
Så fort han klev av tåget fick jag lite chock. Jag verkar alltid få det av killarna jag träffar. Göteborg hade en klädstil som fick mig att direkt tänka "klipp dig och skaffa dig ett jobb" vilket kanske inte är den värdering man vill ha om en person som kommit för att dejta en.
Eftersom han är Hillbilly så fattade han inte de där med att planka och efter FYRA försök kom han igenom. Jag höll på att dö av Stockholmsskam och funderade på hur jag skulle överleva de här.
Vi var båda lite nervösa men väl hemma hos mig så släppte det eftersom vi lagade middag ihop. Det blev många skratt och vi brottades lite i köket. Shit va roligt det är! Jag som är så stiff. Det är också ett urmärkt tillfälle att få känna på varandra och han kanske inte är så där vältränad men jag kunde minsann känna att han hade fina magmuskler.
Efter den mindre lyckade maten satt vi och kollade på Psycho och lagom till det att Jack Nicholson slår in dörren med en yxa började vi pussas. Bara för att testa liksom.

Igår måndag åkte han hem och jag blev nästan lite ledsen i ögat av att säga hej då

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits