DYYYYYYYRT

Han ska ju komma och idag handlade jag lite efter listan som jag gjorde upp med saker som ska göras och inköpas. Tydligen är det så att när jag blir nervös så shoppar jag.
Började med att köpa ett underlakan, gick vidare till frisörimperiet för att klippa håret. Jag är inte helt säker på att jag är nöjd med hur det blev men WORK IT.
Gick vidare till Lindex, dels för att kolla nyheter men även för att gå in i deras provhytter, deras speglar är bra att kolla hår i. Köpte en blommig blus. Okej jag börjar bli lite FÖR bekväm och hur gammal är jag? 97? 27?.
Tyvärr var jag inte tillräckligt smart för att åka hem efter det. Suck.
Åhléns - vilken bra idé! .. gode gud.
Jag ville ha flera saker köpte jag något från min lista? not really.
Började högst upp för att hitta ett nytt nattlinne eftersom mitt nuvarande färgar av sig så förjävligt. Det nya är ljusblått från Triumph. Åkte ner till inredningsvåningen där jag upptäckte hyllan med smörgåsgrillar. Helvete vad det ryckte i shoppingnerven men jag lät bli men köpte ändå en toapappershållare.
Slutligen kom jag ner till entréplanet där jag fick syn på den där bruden som demonstrerade vårnyheterna för Guerlaine. Hon var så charmig att jag gick fram och beättade som det var - jag ska ha dejt, ge mig ett killerläppstift som han aldrig vill lämna. Ytterligare pengar lämnade mitt konto. Åkte hem köpte mat... och en Lycklig Lotta blomma.
Ja det var allt. Nu ska jag bara fixa allt till imorgon så att mitt hem är så där killersnyggt. Listan är som sagt längre ner på sidan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits