tjockiskjol

Med mottot; "den som spar ... han kan köpa"... gick jag till Åhléns *guldskimmer* för att köpa kjolar. Jag har fått nog att gå omkring i min balkjol ! när jag vill ha kjol.  Tog med sex plagg in i provhytten och det fanns ett fåtal positiva saker att säga. De positiva var att jag köpte två av dem. Det negativa är att FÖR HELVETE vad jag har gått upp i vikt och MY GOD vilken jävla blobb jag såg ut som i en klänning jag provade.
Om jag är hård mot mig själv? OJA! Men för helvete! Nån måtta får det vara! Vad detta kommer att leda till är antagligen ingenting för det jag gjorde efter var att köpa en kaka.
Kollade även lite på skor och en sak kan jag ju säga om denna vår och det är att det kommer att bli dyrt för mig.
Jag måste ju köpa högklackat eftersom min dejt är längre än mig och självklart för att jag känner mig hottare i högklackat. Jag tänker inte gå omkring i hk för nån annan. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits