vilket humör är du på?

MEN GUD va inte bra jag är på att måla rätt. Efter ett utbrott i lördags slet jag upp nya färgburken och målade i ren ilska halva hallen. Jag gjorde ju grundjobbet för ungefär en miljon år sedan och nu äntligen kom andra lagret på. Problemet är att jag noterade att de jobb jag gjorde tidigare har resulterat i flera spillfläckar på mina vita lister. Underbart.... INTE.

Det går inte så bra med killar just nu och allvarligt talat så är jag orolig över utvecklingen senaste tiden. Den senaste killen jag pratat med berättade att han varje gång vi pratar måste kolla vilket humör jag är på.
Kan ju säga att de inte direkt hjälpte mitt humör att bli bättre. Jag blev väldigt ledsen.
Ytterligare en anledning att hålla mig ifrån andra människor. På nått sätt kändes det som att det var ytterligare ett bevis på att jag inte duger.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits