arbetsam helg - NOOOOT

I helgen var det annars tänkt att jag skulle grilla hos mamma, gå på bio (wolverine) och måla om i vardagsrummet.
En av dessa saker inträffade; grillning hos mamma.
Surade till på min brorsa och ville inte följa med på bio och målandet föll på att jag helt enkelt inte öh hade lust att gå utanför dörren. Jag använde hela helgen till att spela Wow och njutit av allt som de erbjuder.
Kanske är det de att jag känner ett visst motstånd till kroppsarbete och välja färg. Jag vill ju ha gul men sen började jag fundera och då tog det stopp.
Fredrik, en kompis var sugen på att fixa en köksträdgård och tänkte köpa lite saker för detta men inte heller han kom iväg. Vi hade dock väldigt mysigt under helgen.
Oroväckande är att jag har haft flera mardrömmar under helgen sånt gillas inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits