en ny holländare...

Jag har fått nog av killtorkan och valde ut nästa offer kille att ha kul med. Jag är ju sådan att jag har svårt att roa mig själv och leechar (utnyttjar, hänger på) därför på andra som är mer påhittiga än vad jag är.
Människan har ett namn som uttalas Viiiibööö. And what do you know ... han e holländare. Fast att han är det spelar inte direkt nån större roll men det är ju oundvikligen så att man jämför med tidigare holländare.
Min erfarenhet av holländare är att det äter sjukt äcklig fet mat, dricker mjölk till allt och är sjukt inriktade när de hittat nått de vill ha. Detta säger jag efter att ha träffat tre av dem.
Svennar är stela, amerikaner högljudda och skrytiga, holländare hårda (på ett inte alltför roligt sätt).
Iallafall så ser han ganska ordinär ut, skrattar mycket och har lätt att skratta och jättebästast av allt - han är kock! *_*
Jag vet ju inte om det är skryt eller inte men han säger att restaurangen han jobbar på är på gränsen att få en guide de Micheline stjärna. Stället är alltid jättefullt och det är miljarders med övertidstimmar.
Jag kan inte på långa vägar se att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar men det hindrar inte att jag vill ha lite kul.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits