Happy meal vs Clarion Sign

Sad to say men Happy meal hade varit en bra deal!
Jag hade bokat bord till 12:45 och var på gränsen till orolig att vi inte skulle få någonstans att sitta eller att stället skulle vara överfullt. Vi kom dit och det var 11 personer i restaurangen, detta inkluderar mig och mamma.
Vi försökte komma på någon ursäkt för detta men fick vårt bord.
Vi båda beställde ribs och dessa kom in ganska snabbt. Det var lite tomt på tallriken men servitrisen kom ut med lite tillbehör, pommes, sås, cole slaw och majonär som såg ut som ... ... hum..
Jag tog snabbt en tugga och kände att min haka föll ner till golvet.
Inväntade snabbt vad mamma tyckte och hennes min avslöjade PRECIS det jag kände.
MEN GUD var är smaken?
Pommesen var översaltad, majonäsen smakade vagt av nånting .. det fanns typ tre saker som var positiva, glacen var god, kniven man fick var snygg och bra och öh... det var en tredje grej.
Råvarorna var fina men smaklöst käk och det bestående intrycket var att mitt skämt om Happy Meal var något vi båda hellre velat ha.
Jag går inte tillbaka till Clarion Sign Hotell.

Dagen efter talade jag och mamma om hur besvikna vi båda varit och hon återkom till en punkt som jag också reagerat på och det var när servitrisen frågat vad vi tyckte och vi a att det inte var bra. Mammas kommentar om det hela var att "hon såg inte särskilt förvånad ut" vilket alltså måste betyda att hon hört detta förrut. Clarion sign får EN köttbulle i betyg.
Toaletten får FEM köttbullar eftersom de hade svart toapapper. *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits