jubla till ost och pasta!

Igår natt hade jag en otäck mardröm om en familjemedlem. Det är inte första gången jag har det och dessa drömmar brukar dyka upp när jag är lite småstressad och sovit dåligt. Trots att jag kommit i säng sent har jag vaknat tidigt på morgonarna och även när jag gick och lade mig tidigt för att jobba morgon för några dagar sedan hade jag svårt att sova. Jag tycker att det är fett störande. Ligger man i sängen vill man ju sova eller hur?

Fastnade precis på ett avsnitt av Rachel Ray. För att vara ett matlagningsprogram lagar hon väldigt lite mat. En rätt på en timme. När hon väl kom igång med sin ceasar-sallad-pasta började publiken jubla. Härligt.
Hon fortsatte med att berätta att hon skulle lägga i pastan och publiken börjar jubla igen. Wow jag vill också ha en publik som JUBLAR när jag lägger i pasta. Märkligt.
Nu hände de igen, hon tar fram pecorino (ost) och säger att det går lika bra med parmesan och publiken jublar. Ursäkta?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits