snabbsomning

Idag är jag så trött att det inte finns några gränser. Det är väldigt konstigt för jag kom tidigt (i mina mått) i säng sov bra men sen när jag skulle upp var jag halft döende.
Fick en liten längre rast på jobbet och gick till ett av våra sovrum vilrum, bäddade lade mig ner och sen minns jag bara att mobilen ringde.
Jag och Fredrik hade en lång diskussion om huruvida vi äter och kom fram till att det inte direkt kunde klassas som bra. Vi satte upp småmål som vi ska försöka hålla för att skapa en bättre hälsa.
Mitt har ju i ungefär en vecka varit att äta en sallad om dagen. Det har gått sådär men det är i allafall ett steg i rätt riktning.
Om jag inte är döende av trötthet efter jobbet så kanske jag åker och köper färg men känner jag mig själv rätt så blir det gosiga sängen hemma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits