Stolnazist

Den här veckan har jag haft svårt att koncentrera mig. Idag tex då visserligen lite störd av sjukt trevliga kollegor. Störd är väl inte direkt nått ord jag vill använda heller då jag tycker om att prata med människor. :D
Gjorde tre grövre missar som var direkt pinsamma. Dock är det ju så ibland att det går åt skogen!
Den här veckan (eftersom jag inte uppdaterat) har handlat en hel del om ESC. Jag har aldrig tippat Malena som vinnare och jag är inte så där överkär i låten heller men det hindrar inte att man blir lite nationalistisk.
Dock tyckte jag att norges bidrag sög getpung så att den vann var verkligen en chock av det negativa slaget.
Jag och Tommy satt och spydde över låten och över Norge.
I lördags köpte jag ny dator (snälla säg inget till mamma) och ÄNTLIGEN kunde jag börja använda datorn ordentligt igen. Feeeett härligt.
För typ tre månader sedan så hade Vogue en add med Maybelline Lash Stiletto Mascara och jag blev ju självklart intresserad. Mascara liksom hur kan man INTE bli intresserad? Den har i allafall kommit till Sverige och jag köpte den på Åhléns för 95 pix. Normalpris 119 men eftersom Åhléns har guldskimmer av kärlek så hade man jävligt lägligt fått en rabattkupong på 20% för valfri mascara I love Åhléns.
Jag har dock inte hittat The Mascara Of My Dreams ännu men jag har inte hunnit pröva denna så kanske kanske. 
Jag ska försöka gömma mig för Stolnazisten sista timmen !!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits