tråkgit

i måndags hade vi en funktionsdag på jobbet och jag fick ett sånt där anfall av otysthet. Jag tror att jag pratade oavbrutet i tre timmar. Ibland fattar jag inte att folk står ut med mg.
En del av sakerna som sades var väldigt spännande och givande andra mindre bra. Hade jag hållt käften hade nog dagen sett annorlunda ut.
Annars gjorde jag inget som helst vettigt fram till igår då jag jobbade natt. Vilket aldrig är vettigt heller eftersom det är ett missöde att jag måste gå till jobbet. Lol.
Insåg att jag tappat bort kuveret med alla lotter jag fick i födelsedagspresent. Det är hemma någonstans jag vet bara inte var. Ibland är det fan för illa liksom.

En kille jag spelar med sa en jävlgt taskig sak idag som fick mig att vilja sluta spela helt. Fan att män ska vara sådana idioter. Fattar de inte att saker de säger sårar på riktigt?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits