gult är inte fult

Spelade wow under lördagen och det är inte särskilt mycket att rapportera om. Iofs kanske jag borde skapa en wow blogg där jag skriver om vad jag gör i spelet.
Till söndagen var jag inbjuden på fika hos min kusin och det var lite typiskt eftersom det var dagen då jag bestämt mig för att fixa färdigt med mätningen och även målandet.
Började dagen med att bli ASFÖRBANNAD på hur dåligt det gick att mäta så man skulle kunna säga att jag tog en paus.
Gjorde annat i lite drygt 3 timmar vilket tyvärr gjorde mig ännu argare.
Tejpade på 5 minuter i ren ilska och sedan målade jag på 45 minuter.
Kan ju säga att jag trodde att det skulle ta minst en till två timmar med tanke på ytan som skulle målas och hur crappig jag är på att göra sånna här saker. Ställde mig och stirrade på väggen.
Gult är fult?
Nej gult är coolt.
Färgen kändes kanske inte direkt solsting (som den heter enilgt Alcro) utan den var mer Äggula. Djup och stark.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits