jahapp

Det har varit sjukt mycket att göra på jobbet och dessutom är det ju mycket spännande som händer privat, därav ingen tid att blogga. Jag och Wiebe har spenderat tiden med att mysa med varandra, kolla på film, ätit god mat och kramats.
På jobbet har det varit mycket i och med snön. Växlar som inte fungerar och tåg som går sönder. Det har vissa dagar varit helt värdelöst och det har hänt att jag släppt ut mycket genom att gråta, annat genom att skrika och sova.
I lördags var vi på Marie och Äls bröllop. Underbart och vackert i vintersnön. Detta bröllop ledde till vårt första smågräl. Jag ninjaköpte en rosa, vit, grårandig slips. De var små ränder men det var de rosa som skrämde.
Eller skrämde, gjorde förbannad.
Det var lite hårda ord men vi argumenterade bra och det slutade med att han fick välja själv och han valde att ha den på sig. Jag älskar honom.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits