schäskig uppdatering.

Usch katastrofal uppdatering av bloggen men det är så det är när det är mkt att göra. Egentligen är det väl då man SKA uppdatera så att man kan läsa senare om de saker man gjort.
Speldagen förra veckan gick bättre då vi spelade plump och jag vann! Vi serverade köttfärslimpa med pasta. Väldigt smarrigt.
Jag och W har även haft ett första smågräl och det gäller hans "intresse" för att fylla i blanketterna till migrationsverket. Han har inte gjort det ännu och man kan ju säga att jag varit lite LIGHT irriterad på detta. Det stör mig att något som är så viktigt har fått stå tillbaka för annat som tex film och spelande.
Åh andra sidan är det tråkiga saker så jag ska inte vara något helgon och säga att jag skulle vara bättre om det gällde mig.
Vi gjorde ett besök på IKEA och handlade. Det blev lite spontant så även om jag ville ha sakerna så känns det fortfarande lite jobbigt. Jag handlade på avbetalning vilket är det VÄRSTA jag vet notan slutade på 5000 kronor.
Det känns oansvarigt. Jag vet att människor gör det hela tiden men jag är inte sån och allt som har med avbetalningar att göra får mig att fundera över min ekonomi när det närmar sig löning.

Snö finns det fortfarande gott om och jag och W har hittat en plogbilssnöhög som vi alltid bestiger när vi går från ICA. Vi har även pratat om att ha snöbollskrig men då krävs det ju nollgradigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits