spela efter jobbet idag

Det är inte lätt att uppdatera när bloggportalen inte går att logga in på. Väldigt irriterande. För när jag äntligen kan logga in och skriva fungerar det inte. I allafall så försöker jag nu planera för alla hjärtans jävla larv på söndag.
Bio? mat? resa? present?
Det finns så mycket att välja på. Jag är lite sugen på att ninja inbjuda mig själv och Wiebe hos mamma på en fika hon är ju så bra på att baka.
Iofs kanske jag inte ska prata alltför mycket om söndag när det är i dag som spel-killarna kommer över. Tanken är att vi ska äta nått gott (som bror min köpt) och sedan spela wii. Wii är ju bra träning och jag tror att det är lite de som killarna är ute efter - sällskap och wii.
Åh det är så kul att spela även om jag inte direkt är den som är bäst.
Vi får se vem som vinner idag :D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits