alla jobbar så hårt :D

Jag hade ju planerat att uppdatera varje dag med hur det går för oss att bo sambo. Man kan ju säga att tågläget i Sverige med tyngdpunkt på Mälardalen har ställt till det för oss.
Jag har varit halvt döende de dagar jag kommit hem från jobbet. Så jag har bett honom ha mat klar ståendes på bordet när jag kommer och sen ätit för att direkt gå och lägga mig. Det är knäppt men så är det ibland.
Man kan se på folks ansikten att tröttheten tagit över och att många jobbar på ren vilja.
En stor eloge till alla som kämpar!

Jag och Wiebe har i allafall sett film varje dag och spelat wiii varje dag. Sen har jag väl gråtit typ 3 gånger, fått hysteriska utbrott 2 gånger och allmänt varit sur vid ett flertal gånger.
Imorgon är det dock dags för helg igen och då hoppas jag att livet går tillbaka till de normala.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits