blåmärken på röven (obs inga bilder)

Hade en sjukt obehaglig mardröm och vaknade genomdränkt av svett. Det fanns ju naturligtvis en fördel med detta - tidigare tvättid. Det gick alldeles utmärkt tills det att jag skulle bära ner alla handdukar och lakan. Halkade i trappan på väg ner i tvättstugan, allt blev svart i några (någon?) sekund och jag vaknade på botten och allt jag kunde tänka på var hur ont det gjorde i kroppen.
Lyckades fixa klart nere i tvättstugan men varje steg och varje rörelse kändes svår. Nu flera timmar senare har jag ont i häcken och ena armbågen är inte direkt min bästa kompis.
Hade hoppats att det skulle gå bra att ta lite foton för att visa upp.
Var dessutom inne i stan ett kort tag och funderade på att starta nån slags fight och sen stämma någon för övervåld.
De där sista är ett skämt !!!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits