cråsstrainer

Jag funderar alldeles för mycket. Hormoner hjälper inte direkt till i rätt riktning. Jag och W pratade länge igår och använde tiden till att spela bingo. Ja jag vet, bingo, men det var kul och jag vann.
Det har än så länge varit HELT omöjligt för mig att vinna mot honom och nu äntligen hittade vi ett spel där det inte är förnedrande statistik.
Har lite smått börjat med crosstrainerträningen hemma. När jag säger smått betyder det att jag inte gjort det längre än typ humhum antal minuter per gång men det är en början.
Jag måste bli kompis med mina maskiner innan jag kan använda dem ordenilgt. Ja visst är det en utmärkt ursäkt att inte träna ordentligt.
Min inspirationskälla just nu är Dance your ass off. Jag gillar viktförlorarprogram, inspiration om än på ett kanske skrämmande sätt. Serier som tex du är vad du äter fyller inte samma funktion då man inte följer människorna längre än en timme. Detta ska dock inte vara mindre inspiration men det är lite för snabbt för min smak.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits