en mindre bra dag...

Idag upptäckte jag fått röda fläckar på mitt bord som inte går bort. Jag vet inte ens var de kommer ifrån men de är fula och jag kommer att se dem "for the rest of my life" ....
Utöver detta så använde jag propplösare igår eftersom det är så konstigt i mitt avlopp. Jag tyckte att jag var så noga så imorse när proppen inte försvunnit var jag besviken men det som fick ögonen att ploppa ur var att jag måste ha spillt för på min träbänk var det en jävla frätfläck.
Så nu är jag skitsur och ledsen.

När jag surat färdigt gjorde jag pannbiffar som blev ganska lyckade lökskyn jag försökte med blev bara blaj.
Nu när jag ändå är besviken på den här dagen kan jag ju fortsätta klaga och då kommer vi snabbt till King Edward potatis som är sån jävla FAIL, Jag vet att det är en sån där mjölig potatis men det gör det inte roligare när den faller i bitar, trots att den var kokt i typ 11 minuter. Jävla dumpotatis.
Dessutom är jag sur på min asfula bloggdesign. Tack gode gud för Hanna när hon blir färdig.
Sen är jag besviken på att det är så satans jävla kallt. Jag hade planer på att åka till IKEA idag men vill inte gå ut.
Sen är jag besviken på att jag äter fel och för mycket och ... GAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGGHHH.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits