ensamt besök på ikea

Jag lämnade mamma ensam i lägenheten för att fixa spisen. Hon kom med betalningskrav som inte var alltför hemska så betalning kommer att ske när tid finns.

Väl inne på IKEA var jag ganska ensam och det kan man ju inte direkt klaga på. Lite för tomt nästan. Januari är väl kanske inte den största shoppingmånaden och därför passas det på att möbleras om (haha) och pysslas. Köpte en sänglampa till darling, plastpåsar, lågenergilampor och anledningen till att jag kom dit - anotonius hyllförvaring. De var placerade i varulagret så man skulle ju kunna säga att det var liiiiiite panik när jag väl fann dem. Självklart var trådbackarna slut så jag fick ninja plastbackarna som bara var för visning. *visslar oskyldigt*
Åkte taxi hem eftersom den dumma jävla busshållplatsen blivit flyttad.

ikea antonius


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits