idag blir jag sambo.

Var så nervös igårkväll att jag inte kunde sova. Kom i säng sent somnade ännu senare men vaknade .. och somnade igen. Kände mig som ett lik när jag klev in på jobbet.
Ett väldigt lyckligt lik. Det är ju idag, om bara några timmar som min älskade man flyttar in hos mig.
Det känns overkligt och jag kan knappt fatta att jag, JAG har sån tur.
Blev därför överlycklig när ett möte (som visserligen var väldigt viktigt) blev inställt och jag kunde gå hem tidigare från jobbet.
Jag har därför använt dagens än så länge lediga tid till att sitta i soffan i underkläder, ätit min lunch halvt med fingrarna och när jag sedan känner för att gå på toaletten och göra det ena eller andra, tänker jag sitta med dörren öppen och NJUTA.

I och för sig har jag lite fler saker att göra innan han verkligen kommer, som tex bädda rent i sängen, dammsuga, diska och panta de där satans jävla tomburkarna som stått i köket i sisådär 100 år. Pantingen lär bli det som jag tänker förtränga in i det sista.
Wiebe min älskade, har önskat sig pyttipanna (eftersom det är svenskt) till middag och hur kul det än är att laga mat tänker jag fanimej inte göra det från scratch. Jag tänker köpa den frysta varianten. Man kan ju då tycka att det vore naturligt för mig att helt enkelt ta med mig flaskorna och panta dem. Att du gjorde det antagandet är en stor indikation på att du verkligen inte förstår hur dålig jag är på att göra saker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits