inget särskilt

Något slags action den här helgen har det inte varit så mycket med. Mamma var över igår och vi hade en lång fika.
När hon åkt hem gick jag och pantade burkar för andra dagen i rad. Denna gång blev det 42,50:- och fredagens pantning blev 40 kronor.
Det är fortfarande 4 påsar kvar så mycket pengar finns att inkassera. Hur kan man inte vara glad åt det?
Har sovit många timmar den här helgen vilket lett till att jag funderat ännu mer på vad som kan vara knas. Numera äter jag ju massa sallad så det finns liksom inget i min kost som är fel. Eller ja.. alltså, jag är ju inte direkt skinny men det är mer sallad i min kost.
Okej motionen är typ helt borta.
Har sett många avsnitt av Desperate housewieves och de börjar intrigera med mina drömmar. Inte helt bra.
Nu tänker jag använda söndagens sista timmar till att åka in till stan bara för att inte sitta hemma i soffan hela tiden.
Diska? fy fan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits