köpt en sak på ikea, EN

Jag är så ledsen att jag inte bloggat men det har verkligen inte funnits tid för det. I fredags som sagt flyttade Wiebe in.
Efter lite humhumhum :D åh oooh oooh åååh så fixade vi med hans saker. Upp på väggen, in i skåpen, in i hyllor. Det gick bra fram till hans flyttlåda med dvd:er. Det är ganska klart att vi gillar film - för mycket.

Därav bestämde vi oss för ett besök på Kungens Kurvas Ikea. Stort runt mäktigt. Vi köpte EN sak. Jag vet, en sak! EN ! EN EN EN!.
Jag var orolig att vi skulle bli gripna och de skulle fråga vad det var för fel på oss. Köpa EN sak liksom :O
Efter det åkte vi IKEA bussen, värsta sightseeing haha, drog en snabb promenad till sergel för att kolla om vi kunde gå på bio, men vi kom dit helt fel tidsmässigt så vi åkte hem, stekte pyttipanna (med ägg men utan rödbetor) och såg på Terminator 4 som var katastrofalt dålig.

I söndags kom wow-folket hem till oss. Vi beställde pizza från Pizza Express. Jag vet inte riktigt om express är rätta ordet när det tog 90 !!!! minuter att få hem de halvljumma pizzorna som inte ens var goda.
Vi spelade Wii sports och hade sjukt roligt. Efter maten spelade vi poker. Jag och mamma spelade i lag vilket inte direkt var ett bra drag av mig, vi tokförlorade.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits