lyxfällan skapar tanke

Lyxfällan. Jag är oerhört kär i den serien och ser den som ett skräckexempel på hur det kan bli. Jag har en riktigt bra inkomst och spenderar väldigt mycket pengar på saker som Charlie och Mattias skulle skrika högt åt.
Jag gör av med mycket pengar på mat. I allafall har jag funderat mycket över hur det ska bli när Wiebe kommer till mig, hur vi ska göra med vår ekonomi. 
Målet är att jag ska bli vettigare och börja äta matlåda. Wiebe är ju fan kock. Vi har pratat om det många gånger.
Belöningen är alla pengar vi kan spara och sparade pengar = mer nöje.
Jag vill ju resa och jag vill ha min darling med och jag tänker fan inte betala resan på avbetalning.
Avbetalning är för hus. 
Fast så som jag skriver kan man ju tro att jag gett nyårslöften om detta. Nej det är det inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits