Makaroner på Versace

Igår morse hade jag min första påkörning. Det var verkligen avskyvärt. Jag blev alldeles skakig.
Det är så mysigt hur mågna av de jag jobbar med som är ett sådant otroligt stort stöd. Underbara människor.
Åkte hem till mamma efteråt där vi smaskade i oss semlor och noblesse.
Storebror kom lite senare och vi hade en mysig eftermiddag. Ibland är livet så overkligt, på morgonen tar man hand om död, på eftermiddagen fikar man och har mysigt.

Sov dock som en liten minigris och idag hade jag en kollega på besök hemma hos mig, Andreas. Vi käkade bullar och myste med hans lilla hund Kärstin. Vi pratade tallrikar och att varje dag är viktigt. Äta makaroner på versace är lite smaskigare liksom. Själv har jag dock inte kvar några versace tallrikar, mamma har dem.
Varför ska man bara ha finporslinet för besökare? jag är väl minst lika mycket värd?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits